Veelgestelde vragen over de cloud

Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterEmail this to someone

Wat als ik in het weekend een storing heb?

Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterEmail this to someone

Klanten met een 24/7 support overeenkomst krijgen een speciaal telefoonnummer waar storingen 24 uur per dag 7 dagen per week gemeld kunnen worden.

Geen support overeenkomst?
Meld via email of voicemail uw probleem en we zullen best-effort u proberen te ondersteunen.

Ik ben geen klant van u. Kunt u mij toch helpen?

Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterEmail this to someone

Ook als niet klant helpen wij u graag met uw problemen en uitdagingen. Waar mogelijk maakt één van onze engineers direct een afspraak om de problemen bij u op locatie te bekijken.

Ik heb een dringend computerprobleem. Hoe snel kunt u mij helpen?

Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterEmail this to someone

Wij streven ernaar om uw probleem direct bij het melden op te lossen. Dit is natuurlijk geheel afhankelijk van de aard van het probleem.