All-Inclusive Systeembeheer

Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterEmail this to someone

Vaste maandelijkse kosten

All-Inclusive support en systeembeheer: één complete dienst voor uw ict systeembeheer.
Vaste werkzaamheden, vaste kosten. Geen aparte facturen meer voor uren, updates, oplossingen van storingen en onderhoudswerkzaamheden. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.

Bij ons All-Inclusive systeembeheer wordt uw netwerk en systeem 24/7 intensief gemonitord om tot de beste prestaties te komen én te blijven. Het gaat dan om alle ict componenten, van software tot werkstation tot server en infrastructuur. Door proactief systeembeheer worden 90% van de problemen hierdoor in een vroeg stadium gesignaleerd. Vroegtijdig signaleren van een probleem heeft vaak ook als voordeel dat het oplossen ervan minder tijd en minder consequenties heeft. Dat betekent dat u zo min mogelijk hinder ondervindt van zowel het probleem als de werkzaamheden om deze te verhelpen. Ook reguliere systeemupdates en beveiligingsupdates worden uiteraard automatisch gemonitord en uitgevoerd.

Problemen met het versturen van e-mail? Komt u er even niet uit met uw werkstation of software? Het All-Inclusive support biedt tevens gebruikers telefonische ondersteuning en service op het moment dat het nodig is. Zonder bijkomende kosten. All-Inclusive.

Onze pakketten

Fysieke server

  • Realtime 24/7 monitoring van uw server
  • Direct ingrijpen bij kleine problemen
  • Rapportage per maand
  • Backup en restore test
  • Uitvoeren van updates
  • Telefonisch support
  • Anitivirus

Informatie aanvragen

Virtuele Server (Hyper-V ESX)

  • Realtime 24/7 monitoring van uw server
  • Direct ingrijpen bij kleine problemen
  • Rapportage per maand
  • Backup en restore test
  • Uitvoeren van updates
  • Telefonisch support
  • Anitivirus

Informatie aanvragen

Werkplek (zonder installatie rechten)

  • Systeembeheer zoals update en patches
  • Antivirus
  • Remote support
  • Alle Microsoft producten worden ondersteund
  • Geen installatie rechten

Informatie aanvragen

Werkplek (met installatie rechten)

Alle functionaliteit van bovengenoemd, behalve

  • Inclusief installatie rechten

Informatie aanvragen

Uitgezonderd

Problemen met software geleverd door derden, kosten die worden gemaakt door het falen van hardware of stroomstoringen, problemen die ontstaan door haperende internetverbindingen, vaste telefonie / VOIP, printerstoringen zoals papierstoringen en tonerfouten, problemen met websites.

Voordelen

  • Geen omkijken
  • Vast maandelijks tarief
  • Altijd een up-to-date systeem